kul kväll

bakade först 5 satser fransk nougat i skolan men nöjde mig tydligen inte med det utan bakade vanilj muffins, hallongrottor och kärleksmums när jag kom hem. Tur jag hade två kakmonster här förutom mig då. Som ni har förstått så gillar jag att baka och har nog alltid gjort. Alltid kul att testa nytt med, blev dock rätt simpelt men gott idag.

Vi blev ringda och inbjudna på bowling.
Så av med förklädet och på med kläderna så körde vi och bowla på superbowl. Jäkligt kul och uppskattad kväll med gott dricka och fint sällskap.

Skickade även med grabbarna en massa kakor till hemfärden, som plåster på såren att jag krossa dom. Haha

PUSS & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0