Nyårslöften

Har tänkte på det där med nyårslöften lite. Tanken på att man ska komma på ett nyårslöfte till varje nytt år slår mig aldrig fråns dagen innan. Kommer alltid på något halvdant! Typ som dem vanliga, festa mindre-träna mer, ät nyttigare-sluta tjuvröka.

Men den här gången har jag beslutat mig för att vara lite seriös. Det är inget roligt nyårslöfte kanske, men ett rätt bra och passande. Mitt nyårslöfte för nya året är: Att ta hand om mig själv, hålla mig frisk och glad. Hålla humöret uppe i alla lägen, lära mig konsten av att kombinera, plugg, jobb, vänner & pojkvän men att ändå kunna unna mig saker själv. Ensam-tid är den bästa tiden för mig, när jag kan se ut hur fan jag vill, göra vad jag vill och äta det jag känner för just då.

Att bara ta ett varmt avkopplande bad, gå på massage eller liknande gör så mycket för kroppen. Och för att allt annat ska gå ihop kräver det att man tar vara på sig själv! Så lyder mitt nyårslöfte!

Låt oss alla nu få en bra kick på det nya året och dra igång våra löften.
PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Vilmaa :)

hejj!

Jätte fin blogg!

Jag följer dej på bloglovin, vill du följa mej? :)

2011-12-31 @ 11:27:57
URL: http://vilmaaanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0