Sammanfattningen

nästan en hel vecka sedan och oj vad jag har haft en bra vecka.

Handlat julklappar, varit med när en av mina vänner tog körkort! Grattis Mimmi.

Har hängt med tjejerna, spelat spel, myst med Felicia, jobbat, varit på studentfest & haft riktigt kul. Mådde dock duktigt dåligt dagen där på.

Har myst, druckit gott, haft fint sällskap och en massa annat.

Om en halvtimme ska jag och mamma iväg och kolla lägenhet, fira lite jul ikväll och senare ska jag åka hem till min pojkvän och fira jul. Fast vi har bestämt att man öppnar klapparna med sin familj på självaste julafton. Hoppas nu han blir glad och att jag valde rätt.

Lägger in bilder när jag startar datorn någon gång. Godjul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0