sjuk även idag

nu börjar jag bli fruktansvärt trött på att vara sjuk. segt snor, rinnigt snor, förstoppat snor, slemklumpar och jävlig hosta, och sen var det den dära förbannat dumma febern!!
Hann i varje fall ha en bra julafton i Malmö hos pappa, med familj och pappas sida av släkten. Jack lillebrossan knäckte tomten direkt då han fick sitt andra packet av tomten och sa -titta kolla pedde! Typiskt..
Ninnie låg sött i mitt knä alldeles för liten och ovetande av vad som hände.
Fick och gav massa fina saker. pruttkuddar, kameraställ, vin och öl stod blandannat på listorna. Mycket nöjd med mitt höga kameraställ, mina Dr Martens, ett par super duper sköna trosor, och mitt fina och förhoppningsvis bra stekjärn.
Har städat rummet i brist på annat och sitter nu igen på min träsmak till röv i soffan och glor på ett skateboard program. Och är avundsjuk på min pojkvän som sitter i en bil med två kompisar påväg till Sälen där dem ska spendera deras nyår.
Är även inne på och kollar Nelly.com. Dem har en rätt shysst rea nu faktiskt. Men jag är en sjuhelvets av en fyndare och har is i magen och väntar alltid till det är halva reapriset, och på vissa saker ibland halva halva! Då är det sjuka fynd.
Som vanligt ska det alltid strula med och lägga in dessa förbaskade bilderna. Jag som tänkte lägga in lite roliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0