31 dec

tjena gänget!
Nu är jag lite mer laddad för nyår än förut. Och nu när jag väl sitter på datorn och bloggar och inte latar mig med mobilen så ska jag slänga upp lite gamla nyårs bilder!
Detta nyår kommer spenderas med alla tolv tjejerna hemma hos Melinda. Vi är uppdelade i lag och har fått olika rätter att laga, och jag och Felicia och Elin har hand om efterrätten. Kan tyvärr inte avslöja vad för gott vi ska göra än ut i fall att någon av tjejerna läser. Men god är den minsann! Vi ska leka lekar, äta tre rätters, dricka lite gott och ha kul. Senare ska vi in till stan för att fortsätta partaja på Harrys med killarna som varit hos Jacob innan.
GOTT NYTT ÅR!

nyår09









nyår 2010







har försökt lägga upp detta inlägg i timmar nu!! men fler bilder får jag inte upp! ha en kul kväll på er. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0