två första dagarna på veckan.

Igår var det måndag, ja då var man ju hemma från skolan. Har fått någon inflamation i ögonen nu, men har salva som gör att ögonen blir helt gula och så ser man inget på några minuter. Rätt läskigt att ha dålig syn, jag kanske inte ska önska att jag hade synfel så jag fick ha glasögon iallafall då.
Hämtade i varje fall mina New body kläder i Tyringe på fotbollen, kul att träffa alla där. Länge sedan sist, men såklart roligast att träffa spillivinken, lollo.




Hann med att göra förrätter i skolan, sen blev det baka kladdkaka hemma tills imorgon, kolla ett avsnitt O.C och sen får jag smset.. Mamma till mig, -Jag åker hem från jobbet, har fått maginfluensa kan du möta mig. OHNO! ja då var det kört, nu kommer jag få det med. Med mitt immunförsvar kommer man inte långt.
Tog en låångrunda powerwalk och handlade sedan hem allt jag tyckte mamma skulle behöva, (finns inget bättre än när någon tar hand om en när man är sjuk) blev blåbärssoppa, proviva, skorpor mindre socker, less fat till henne såklart.. sen blev det en light coola och tuggumi så hon inte luktar bajs i munnen! Snäll jag är ibland!
bild från Lina och Mickes bröllop i sommras. Rolle, pappa & sanna sjöng och spelade.


lite busig tjaj i tunneln med Felicia.


Kommentarer
Postat av: lollo

Rätt skoj att träffa dig också mandis!

2011-01-27 @ 14:59:19
URL: http://louiisegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0