oj nu kom lite bilder.

eftersom jag ligger hemma sjuk och har super duper mega tråkigt. När jag egentligen kunde haft motsatsen hos Amanda i Kristianstad. Så tänkte jag lägga ut några gamla och några nya bilder.
här var man minsann långhårig. 17 bast.
en bild från sommaren.
2,5 år gammal bild.
halva ettan hade gått.
bild från norra skåne, när vi spelade volleyboll. längst bak i mitten ser ni mig.
blåmärke efter krocken med stillastående bil.. smarttjaj
lagfest i sommras med fotbollen.
jag fyllde i tatueringen.
jag hade en speciell piercing, ondaste jag gjort efter vaxningen..
kom hem full till mimsan någon natt, & var lik jackie på bilden.
så nu har ni sett mig i joggingbyxor med, skulle ut och gå med en vän.
någon gång när jag var sjuk och tog det lugnt i soffan.
trött tjaj i soffan.
sött märke på näsan, början på hösten.
innan jag åkte till Kristianstad för fotografering till headern med Bengan.
hade lilla bagen med mig till skolan (gick på c4 då)
siesta 07 eller 08.
i sommras, låghåriga jäfel.
bakis stövel tjaj.
med fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0