jag har sån koll..

kladdkaka & kaffe. och alldeles för mycket shopping än vad jag borde. jag kan inte hjälpa det ju. fasen.
kängor, eller som killarna i klassen säger. Dem nya natzybootsen.
nya dojjor, köpta på Åhlens. dock smutsiga efter partjande.
sportbh från New Body.
Svarta skinklämmor från H&M
Super duper fyndet idag på ett par, bruna/khaki färgade byxor från Lindex.
Skinn kjol från H&M. Vet inte om jag ska behålla den än, vet inte om
jag tycker den är bajsfärgad eller bra färgad.
kunde inte hålla mig så köpte två öronhänge från SNÖ. tyckte dem
var så söta.
Min almenacka mamma gav mig, man kunde pimpa framsidan själv
så valde en gammal och vacker bild på min morfars bror Willy i unga dar.
Glad och osminkad tjej. nyklippt idag är hon med.
Fick dessutom precis reda på att elevrådet ska till Bäckaskog imorgon 08.15 kommer hem på fredag. Det är så himla bra att jag har koll på datum... PACKA UNG JÄVEL. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0