bilder från mappen, mys med vänner. frågan är varför är vi så lökiga alltid?

tjeana tjeana.
Lördagen var riktigt bra. då killarna kockade och bjöd på välkomms drink. Hur gulliga är dem inte. Mimmsan och jag tackade och bugade iallafall. Och har nu insett att vi står i gentjänst och måste bjuda dem!
Packningen är i full gång här hemma och har ser ut som katastrof, vilket gör att jag inte sover bra. Men snart så bär det av till nya lyan. Börjar direkt efter skolan på Fredag och sen kommer massa ambulansare från mammas jobb + mimmiD och hjälper till på lördagen. Lite nervös dock då jag inte ens sett hur lägenheten ser ut.
Tisdag idag och har redan hunnit med frukost,diska,hänga tvätt, varit ute med vovven, följt felicia till skolan, sprungit, packat till praktiken och snart åker jag vidare till Malmö och kommer hem på Torsdag. Den underbara staden gör mig så himla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0