fjortonde gången jag flyttar. tror jag är ett flyttbarn?

första natten & andra natten avklarad.



Har flyttat till lägenheten nu och det känns konstigt men ändå bra.Har så mycket saker i huvudet nu så att jag inte orkar tänka.Vill bara stänga ner lite, slippa tänka på låda dit och låda hit,skola hit och dit, & planering. Kan erkänna att jag suger något så fruktansvärt på planering. Värdelös verkligen usel är jag på det!
Jag är en människa som gillar att ta det som det kommer.
Det löser alltid sig!
kisen trivs nog helt okej och vovsingen med.
Tack för all hjälp i helgen mina söda kumpisar. MimmiD, Fridolf och Dennis.
Ska snart möta upp dem jäklarna och bjuda på pirre.
Ska för en gångs skull försöka äta kebab, på riktigt nu.
imorgon är det skola, & sen beger jag mig till Malmö
då jag ska sitta hårmodell till Lijaa. Ska få slingor eller färg
har inte riktigt koll. Men förbereder mig på röda,blonda eller
lilla slingor. oho. spänd för morgondagen.
en rolig impuls kväll i sommras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0