it's a beautiful day

10 grader & jag älskar vår. Ett steg närmare sommar!


hårmodell i Malmö igår gick super. Håret är nu mera väldigt mörkbrunt nästan svart och lila slingor. Låter lite häxaktigt, men det är faktiskt rätt tufft! gick där ifrån med snygg styling dessutom.


& så kom tisdagen. Vaknade med ett toppen humör efter 11,5 h sömn. Tog en runda på stan med pappa för att handla ett par skor jag kan när jag serverar och en stor röd ljuslykta till nya rummet. Förmiddagen blev ännu ett plus när bachelorette Sverige delade ut fina röda rosor på stan. Nu är det lite knäckglass som gäller och sedan ut i fina vädret lite till för att gå till Atmosfär (min praktikplats) då jag kommer jobba till 22-00 någon gång ikväll.


Leende på läpparna och ett sprudlande humör.


















lite närmare sommaren vilket är guld värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0