tjeana tjajen

hallåoja.
Praktik nu två dagar i veckan i Malmö på Atmosfär. Känns riktigt jäkla bra, grymt trevlig personal och jag hanterar den snobbiga gästerna rätt bra faktiskt. Sover hos papsi dem dagarna och det är jätte skönt att slippa Hässleholm dem två dagarna. Blir glad av att vakna i Malmö, klä på mig, & gå till praktiken med musik i öronen. Vill verkligen flytta till Malmö sen. Hade varit skönt att få en fot i restaurang eller hotell branschen då med!

& dessutom har jag en bra dag idag. Effektiv i skolan vart det ja. Har lämnat massa papper, planerat med lärarna och ringt samtal och bokat tider. Är en riktig liten fixare jag.


ohej, hittade denna bilden på elevrådsdatorn.



påminn mig om Atélje, 14 mars. kl:16.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0