mimzan =)

jahapp, fick sms av amanda innan: var är gästinlägget?
Så här är de väl?!!
Erkänn, hennes nya header är mycket finare nu! Den förra hade sån 'cool' stil på
Amanda p Berg och så cool är hon inte så de  är mycket bättre nu.
En annan sak som är jätte jobbig är att thea ligger på mina ben så jag inte kan röra mig och
jag måste på toa. Sen att denna veckan är full av skit i skolan. På tal om full, de var nock amanda
i helgen om man läser av mina sms. Lia bra! Nej, nu ska jag övertala henne att gänga med mig i helgen
och mina två kompanjoner som ska tilll magaluf!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

visst saknar man redan helg? ^^

2011-05-09 @ 23:59:38
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0