lördag, jubileumsfest

vaknade vid tio och mådde söndags dåligt som man får kalla det. tungt huvud och skum mage.
hade en bra kväll igår, förfest hos challe och sedan vidare mot Stoby byggdegård, efter god mat & dricka och bra sällskap så körde Tobbe mig till Victor för lite tragg, deras partajstämning hade dött ut rätt så rejält men jag var fortfarande på gånga.
& jag har ont i magen för jag skrattade så mycket igår. Anna och hennes lössnus var ingen vacker syn!!
lovisa och anna
italienskbuffé till middag och vanilj panaccota med bärkompott till efterrätt
elitspelaren Tobbe hyllades.
det hölls tal. HELA TIDEN..
sen vet jag inte vad vi höll på med.
anna torkar lössnus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0