mycket att tänka på

kom till restaurangskolan. laddad för att glänsa på serveringen, man känner sig så mycket mer säker nu när man har varit ute på först 5 veckors praktiken och sen 2 veckors. men icke, nästan alla var sjuka och vi hade inte fått matleverans så det blev att stänga. efter skolan bar det av hem med fridolf, såg ett avsnitt vänner och sen gick jag ner till stan för en fika med sötnosen hanna.

tobbe tvingade ner mig till träningen idag, det enda jag fick veta var att han ville prata allvar. Gislaveds ordförande har tagit kontakt med tobbe och tydligen kollat upp mig. så vill han att jag ska komma och provträna för Gislaveds Elitlag. wooow, då blev det mycket att tänka på helt plötsligt. hade varit så himla kul att börja spela på så högnivå och att spela seriöst igen & bara tanken på så mycket jag hade lärt mig gör mig galen. men uppe i varv som jag egentligen hade viljat vara finns det så mycket nackdelar. jag har ett år kvar i skolan. jag måste lämna mina kompisar & familj här hemma. & jag måste flytta dit. svårt val, men jag har lovat honom att verkligen tänka igenom det. jag kan testa att provträna iallafall det skadar ju inte? antligen är dem intresserade eller inte. Och känns skönt att tobbe backar mig till 100 procent och hjälper mig med träning och följer med på provträningen.
hanna på chicco idag.
gislavedvolleyboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0