27-29

vad hände i helgen. Jo, ledigadagen jobbade jag ju och sen var jag med tjejerna på kvällen innan dem skulle bege sig till Alanya! hoppas dem får en skitkul vecka (för det är precis vad jag hade tänkt ha). Dagen där på, alltså lördagen blev det road trip till Ikea med Malin. Hittade en massa bra grejor & sen började fixeriet på rummet. Tipsar er alla om Malin, riktigt bra designare. Hade lite trevliga prickar hemma i lördags, men slutade med film och sömn hos Malin. & började jobba kl 7.00 dagen där på. USCH! trött på att jobba nu. Men Mattias gjorde som alltid mina dagar hur bra som helst. I vilket fall som helst är jag så jäkla pepp för denna SIESTA veckan. sista ska inhandlas idag och imorgon blir det tält uppsättning.
på Ikea ihandlades.
isformar och färgglada sugrör
skummixer och ett rosa stort plastglas till siestas bravader.
två teakoppar. måste försöka lära mig att dricka det.
Gjorde dock två stora goda latte i dem igår.
liten växt. letade efter dem mest lättskötta..
dubbelram och ljuslyktor +ljus
hyllan eller vad man ska kalla den och dem vita pappersgrejerna.
sådär ser den ut.
köpte spotlights som ska vara under klädställningen.
kommer nog bli bra när dem kommer på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0