seriöst

Färdig jobbat för kvällen. Jobbade på Harrys ikväll och det känndes riktigt bra idag, och känns även som att jag är som handen i hansken inom servering/bar jobbet. Hur långsamt tiden än kan gå och hur tungt det än är så gillar jag det socialla, jag gillar att organisera, stressen och alltid lära mig nya saker. Tycker att detta är något av mycket jag känner att jag faktiksit är bra på. Och hade därför gärna hoppat skolan, men aldrig när det är så här lite kvar. Handlar om att hitta balansen mellan skolan,jobb,pojkvän,vänner,familj.
Vill gå ut skolan och sedan jobba röven av mig, resa och hitta på massa skoj. Åh jag gillar kvällar när jag ser ljust på framtiden och till och med skolan. Kanske till och med ska ta och hoppa i säng så jag är utvilad tills imorgon.
PUSS, hoppas jag kan gå tillbaka och läsa detta dem dagar skolan suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0