lovet

förra inlägget blev lite knäppt. men i varjefall har jag haft ett riktigt bra lov, fast jag har börjat sjukna in nu i slutet. kom till onsdagen i förra inlägget och efter de kommer torsdag, då jag först vakna upp hos mimmiD inte allt för pigg. begav mig mot plastikkirurgen för att färga ögonbryn & fransar och även noppa. Lita smärtsamt men mycket nöjd över resultatet. mös sedan hos min pojkvän i Vittsjö hela kvällen.
Fredag drog med mattias till helkväll med tjajorna hos elin, idol och snack. La mig för en lördag med jobb, dubbel ob, go cash!


Lördag kommer dit, inte en jävel där. STÄNGT! röd-dag, men ingen har sagt att vi skulle ha stängt. jävla skit med! Körde till mormor i Eslöv istället för bus med kusinerna och var även  på morfars grav och satte ljus. var på fest på kvällen igår, men var fylletaxi så jag skålade med cocacola.
Idag söndag har jag inte så mycket att säga om egentligen. har kört och gjort ärende idag, tvättat, handlat, lagat mat, planerat mat för veckan, träffat tjajorna osv. Sova nu och hoppas på att bli frisk så snabbt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0