måndag

Uppe med tuppen. Nja inte riktigt, är riktigt sleten. Ska ha praktik nu i 3veckor, har dock gjort missen att glömt ringa dit förra veckan och jag börjar idag. Har ringt dit men kommer bara till telefonsvararen, dem öppnar 11.30 med lunch så får väl försöka ringa lite till och om inte annat så får jag väl åka dit så jag är där 10.30 eller nått. Måste främst få reda på hur dags jag ska vara där och sen kläder, andra tider och hur det fungerar med lunch.
Måste även ringa min chef på Statt idag och se så jag får ledigt på lördag då jag och Mattias ännu en gång åker iväg till Tyskland. & ska även ringa eller besöka Blå salong idag och se om Cilla vill att jag har kvar min röda färg om dem ska använda mitt hår mer eller om jag kan färga över det brunt igen. Det har nämligen blivit sån urtvättad rödfärg nu, vilket inte är snyggt någonstans!!
Ha det fint bundisar.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0