söndag

Nyss tyckte jag att blogg.se på mobilen var så jädrans bra. Men dem fyra sista inläggen som skulle kommit upp har inte fungerat, oavsett om jag har bild eller inte.
Skärp!
I varje fall så gjorde jag Amerikanska pannkakor till babe i morse och fika. Anna-karins chokladkaka. God men smorde inte formen tillräckligt så den likande en stor bajskorv.
Nej nu ska jag göra lite körtest sen ut i det fina vädret!
Nyss tyckte jag att blogg.se på mobilen var så jädrans bra. Men dem fyra sista inläggen som skulle kommit upp har inte fungerat, oavsett om jag har bild eller inte.
Skärp!
I varje fall så gjorde jag Amerikanska pannkakor till babe i morse och fika. Anna-karins chokladkaka. God men smorde inte formen tillräckligt så den likande en stor bajskorv.
Nej nu ska jag göra lite körtest sen ut i det fina vädret!
en bild på cupcakesen jag gjorde för ca två veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0