VINST

blev upphämtad i Vittsjö av mamsi idag och sen rullade det snabbt iväg till Kristianstad för match, blev nämligen inringd idag. Fick tacka nej till träningar & matcher pga mina knä. Satt på bänken dem två första seten och sen gav sig mamma på en rejäl stukning så då blev jag inbytt iallafall. Körde 2 1/2 sjudundrande set och började med elva raka. Kändes underbart att få vara ute på planen igen! Men ack så mycket stryk mina knä har tagit idag. Vila dem ett bra tag nu!

älskling har redan somnat och tänkte nu krypa ner bredvid honom. Godnatt. PUSS


Kommentarer
Postat av: jonas

hihi, det är jag som skrivit det :D

2011-10-12 @ 18:34:52
URL: http://jonasfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0