and what shall we do today

Sitter i skolbiblioteket, och letar efter olika typsnitt, motiv på dödskallar, fjädrar och texter. Ska trycka ett motiv på ett örngott. För en gångsskull hade det varit kul att göra något lyckat. Något fint motiv som man faktiskt hade kunnat tänka sig att använda sig av. Men inte allt för lätt att hitta något passande.

 Så jag passade på att byta mina kategorier medans jag ändå var igång.  Nu är kategorierna. BILDER.GÄSTBLOGGNINGAR.INSPO.SALONGSBERUSAD.SOMMAR2010.SÅ JAG KLÄR MIG.TANKAR.

Inspo och så jag klär mig är två nya. kanske kan vara intressant och se vart man snabbar upp insperation ifrån och även vart kläderna man har på sig kommer ifrån och så.

Nej nu måste jag fortsätta jobba på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0