en toppen helg

hej. har inte haft tillgång till någon vettig dator med bra internet fråns nu.

Tänkte bara berätta om min braiga helg i helgen som nyss var. Var nämligen ledig från jobbet och mös hela helgen! blir rätt trött på att alltid jobba varje helg så man uppskattar och utnyttjar verkligen de helger man tar ledigt.
Helgen spenderades med min fina man och hans familj. Vi var till en början i Örkelljunga på fiskspaet där, har varit där en gång tidigare och man blir aldrig besviken! kittlas till lite från en början men sen vänjer man sig och fötterna blir otroligt fina och lena. (känns som jag gör bra reklam för dem..)

Vi åkte i varje fall vidare mot Helsingborg för lite shopping, mat och fika. Blev seafood fahitas på Haket, och försökte som alltid få Mattias till att smaka en bit fisk eller skaldjur. Han vägrar och säger att det är äckligt fast han aldrig smakat. Gott var det iallafall!! Fikade lite senare på ett super mysigt ställe som jag inte mins namnet på, man fick inte fota där heller men försökte ta några smygbilder. Mätta och belåtna gav vi oss hem med bilen full av kassar och ett gott humör. När vi kommit hem blev det ett mumsigt dessert vin jag tagit med mig och filmmys. Trivs så bra med Mattias och hans familj med!

Och allt det där var bara lördagen. MYSHELG hela helgen. tillskillad från den kommande.. 22 timmars jobb, det är vad jag ser fram emot. WOHO!

(har inga bilder här imed jag sitter på mannens dator, kommer så småningom)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0