hitta på hys

Som jag trodde har jag blivit sjuk efter helgen, är mör i kroppen och hoppas inte på långvarig sjuka. Ska åtminstonde gotta mig med andra avsnittet Top Modell Sverige! En hel del coola brudar med där faktiskt.
Gjorde en rätt kul grej idag, eller som vanligt så skrattar jag alltid åt mig själv. Kan det bero på att jag har kass humor. hängde i elevrådsrummet under mina stora håla idag, var där med Fridolf och Filip. Kollade ett avsnitt Stylisterna och killarna somnade skönt i soffan. När avsnittet var slut var det dags för fys. Smög upp, och såklart struntade jag i att väcka dem och hoppades på att dem inte skulle höra mig. Tjugofem minuter efter vi börjat fysen kommer två sömninga och vansinniga killar ner till fysen och skäller på mig och säger att jag är ond. Älskar att sätta dem i skiten! underbart!
kolla en busunge redan då, (med vattkoppor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0