19.14

tjenare mannen!

Har bestämt nu att det är sex kilo fram till sommaren som gäller för mig, kommer ha en mamma som piskar mig i röven så fort jag inte rör på mig. Därför lika bra att sätta igång att planera aktiviteterna, styrka+kondition igår, spinning idag och simning imorgon. Har inte kommit längre än så än så länge. Men kan med all sanning säga att jag har gått upp några kilo av att inte träna, har blivit lat, trött, seg och haft dåligt humör. Bara tal om skola så dör jag inom bords. Man behöver trötta ut kroppen för att kunna sova bra under natten och sedan prestera bra dagen där på.
Fan det här känns bra, är inte den som ger upp utan ska ge mig tusan på att bli fast igen!! haha
Häng på ni andra med vet ja!
Ses efter gymmet och bad ikväll, hej faderitan tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0