sista lov-fredagen innan skolan börjar

Har inte ens skrivit om nyår. Men har i varje fall haft en sju helvets firande. Åt massa god mat hos Melinda och senare mot kvällen åkte vi in mot torget och sedan fortsatte vi dansa på Harrys. Och för övrigt kom jag på en rätt tjålig sak, nittiofyrorna kommer in på harrys det här året. Jag vill inte dansa med dem på fredagar. Tur jag jobbar varannan helg på Harrys själv.

Idag skulle det antingen blivit jobba på Harrys eller dansat där, för ikväll firar vi Fridas födelsedag. Blir nog kul!
Fast känner mig sleten i kroppen och därför blir det nykert ikväll och köra. Laddar dessutom upp för en väldans massa jobbtimmar imorgon !
Fryser för övrigt ihjäl i detta vädret och värmer mig nu i soffan med en filt, och ska snart ta en varm dusch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0