corona min bästavän

då kör vi, andra knäppt i bikini ute på balkongen. väntar på hennan då vi ska dricka några cider och må bra. sen spenderas resten av min valborg i Perstorp med maniacfolk. blir alltid på topp när jag är där!

fredag

hejsan.
Var ledig hela dagen igår vilket var underbart. Spenderades först med Emmie som på natten innan ringde vid 23 någon gång då vi bestämde oss för att hon skulle ta sista tåget hit så hon var väl hos mig vid tjugo i ett. impuls så det heter duga! På dagen så gick vi i stan lite, lunchade och jag gjorde vid mig (fick hjälp av emmie med håret) till plåtningen med Bengan i Kristianstad.  Tog först en fika på Fenix med fina vänner och snackade om vettiga saker.
Bengan och jag gick vidare för att börja fota och avslutade dagen med lita kvällsmat. Umgicks resten av kvällen med Felicia och Belle. En heldag med vänner är en toppen dag.
& tack bengan för min sketa snygga design som jag hoppas alla kan se nu. Först kunde jag se den och sen inte. Men på olika datorer, knas.
en av bildera han tog. Även bilden ni ska se som header.

lovet över och skolan igång

efter första dagen i skolan, inser jag nu hur mycket jag faktiskt har hunnit med på lovet. har inte spenderat allt för mycket till i Hässleholm, vilket har varit toppen! har hunnit med, sthlm, eslöv, sölvesborg och perstorp. varit mycket med vänner och inatt blir nog första natten jag sover själv. Har hunnit med att fira Elin Wolff med som fyllt 19år, busat i F.Janssons stuga, och en hel del annat. Har tagit tag i träningen bättre nu med, och springer en hel del. så jäflans underbart när man känner att man svävar över marken, när fötterna springer av sig själv, svetten rinner och musiken pumpar satan i öronen! aaah,
På tal om annat.
Aktivitetsdag imorgon i skolan.
frukost, föreläsning om droger, gemensamt pass i qpoolen, sen det aktivitetspass man valt. jag har valt aquaspinning, då man har en spinningcykel i basängen och cyklar på! har aldrig testat det. ska bli skit kul!
sölvesborg
fick det fina Kenza armbandet i påskägget av mamma. Vaddå jag äter ju inte godis?!

ove sundberg- tjenare mannen

tjenare mannen!

hurry curry

samma springrunda idag som igår. ca 7km alldeles perfekt!
nu kastar jag i mig en skål ravioli och får snart springa till jobbet. Jobbar på Statt ikväll. 17-00.
hejdå
APB

STOCKHOLM

Ljuva stockholm.
Åkte på lördag morgonen vid 8.57 och var framme fyra timmar senare.
Mormor och jag hittade sedan snabbt till vårt hotell som låg så centralt det bara kunde bli, blev lite chockad då jag ser Nane Grönwall (ingen aning hur det stavas) utanför vårt hotell. Gick sedan ut för att träffa några släktingar på fika. Shoppade lite på lördagen och åt god mongoliskbuffé på kvällen. Gick då också en rätt lång runda mot gamlastan. Mysigt! Söndag morgon, dags för smarrig hotellfrulle, fick först en fruktshoot innan man gick in och sen var det bara att kränga. Begav oss mot centralterminalen där vi skulle på bussen mot Livgardet. Känndes så himla skönt när man kom fram och fick krama om min underbara mamma. Det var fika,runturer,lunch,föreläsning och ställen där man kollade på alla vapen, transportmedel och en massa annat. heta militärer vill jag lova ;)
efter militärernas uppställning var det dag att bege sig hemmåt mot hotellet då mamsi följde med. Fräschade till oss lite och drog sedan ut för sushi på sushibar på Kungsholmen. sen bar det av till filmstaden där vi såg Black swan, verkligen fucked up film. Sen var det dags för ännu en smarrig hotellfrulle på Rica Hotell på slöjdgatan där vi bodde. Sen slussen för att möta Anna & Amanda. En som gör samma sak som mamma på Livgardet och hennes dotter. Shopping för oss fyra och mormor drog på annat. Himla mysigt hade vi, handlade en del, fikade och käkade tacobar. Hade en hel mysig helg i Stockholm, men måste säga att jag aldrig hade kunnat tänka mig att flytta dit. Aldelles för stressig vardag.
APB

tänkte ha en riktigt skön helg! hejdå hässleholm, hejsan storstad

praktik från 08.50-17.10  sen jobb 17.45-21.45. jobbade paus idag och gick riktigt bra. har lite planer och ideér med jobb nu men har inte riktigt bestämt mig. hann iallafall dra inom h&m och köpa mjukisbyxdressen till färden imorgon.
ska bli gott med hotellfrulle hela helgen iallafall. fruktar dock museum besök, skit tråkigt!
Nej för i tusan. får väl ta och sova nu om jag ska hinna med allt som ska skötas på morgonen. så är det med lägenhet och djur. 08.53 går x2000 till sthlm.  åksjuk så det bara smäller om det.
saknar mina skor nu!!

då rullar vi mot sängen eller vad säger du göllet?

glad. trött och blött i håret. nässprayet laddat och sista praktikdagen imorgon.
ny tatuerad med. och i helgen bär det av till stockholm. kameran ska packas ner.
& jag vet en liten lyckost som är i London nu med, kräk!
puss godnatt
en bild linnea taggade mig i för någon dag sedan. Hårmodeller för Hårstudio 11 för ett bra tag sedan.

like you are nothing, you are fucking perfect

nu när det fina vädret har dragit igång igen är jag och löparskorna ute på långa sköna runder.
det ända som krävs är en jäkla bra låtlista och spotify premium. har ni inte premium så investera det för tusan. värt vartenda öre!!
ett skönt skumbad med ljus och relaxmask efter springningen är underbart. Efter det god mat.
(denna maten är inte samma dag, men det behöver ingen annan veta ju)
På översta bilden ser ni en halva av en protein bar och en vatten flaska. Protein bar, fyfasen säger jag! Brukar käka dem om jag tränat mycket eller har dubbelträningar för att få snabbenergi. smakar som någon konstig koncistens av mjöl. skit räligt faktiskt.

är ingen stor bloggare som gör tio inlägg om dagen som inte handlar om ett skit. skriver när jag har ork och lust. & gör hellre lite längre inlägg då.
hemma sjuk både igår och idag. hmm, undra vems fel det kan vara!
har pluggat hela dagen idag fått klart tre häften var av två skulle varit inlämnat för två veckor sedan.
Har också tagit itu med min engelska B uppsats och skickat in den, en månad för sent. bättre sent än aldrig har jag hört.

new posts

skumbad bästa badet. killen bästa killen. vännen bästa vännen.